dag 11 - Reisverslag uit Peminge, Indonesië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Peminge, Indonesië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

dag 11

22 November 2014 | Indonesië, Peminge

Dag 11
Vandaag de laatste dag in dit hotel, nadat we hebben ontbeten, gezwommen, en geluierd om 11.30 de taxi gepakt naar ons volgende hotel in Nusa Dua.
Hier hebben we meteen 2 fietsen gepakt, en zijn we gaan fietsen opzoek naar een leuk restaurant, we dachten dat we die hadden gevonden, de service was slecht en het eten niet echt lekker, en Smiddags kwam alles er al weer uit... M'n maag moet er toch aan wennen... Al 5 dagen aan de race...
Hier merk je wel dat er veel toeristen komen, zonde, want van nature kan er erg lekker worden gekookt!
Smiddags weer aan het zwembad, en even aan het strand, dit hotel heeft een super ligging!!
Zwembad, 10 meter gras met bedjes en het strand met bedjes... En dan de zee... Wauw!
Ook zijn er best veel bruidsparen om foto's te maken, eentje ging een klein stukje in de zee staan voor een leuke foto, kwam er een hoge golf van achter, viel ze om... WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik kwam werkelijk niet meer bij, even later komen we haar tegen in het hotel, vragend om een handdoek, nou er kon geen lachje van af... Ze was duidelijk chagrijnig!
Ook haar man was tot z'n buik nat...
Wie is er dan ook zo dom om in de zee te gaan staan?!
Savonds bij het restaurant van het hotel gaan eten, op ons resort heb je namelijk 6 restaurants.
Wij gaan voor Genji, je kon kiezen, sushi, teppanyaki of shabu shabu (stomen)
Wes gaat voor teppanyaki en ik voor de sushi, en zo doen we half half! Mmm... Lekker!
Je mag onbeperkt bestellen.
De bakplaat in het midden en allemaal stoelen er om heen, er komt iemand bij ons achter de plaat staan om voor ons te koken.
Het is erg lekker allemaal... Wes was erg te spreken over de o zo lekkere en malse kip...
Vragen we om nog meer kip, blijkt het vis te zijn!! Hahaha en dat voor mijn Wes die geen vis lust....Dat was wel het momentje van de dag hoor!!