dag 9 - Reisverslag uit Banjar Batujimbar, Indonesië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Banjar Batujimbar, Indonesië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

dag 9

19 November 2014 | Indonesië, Banjar Batujimbar

Dag 9
Na het ontbijt, aan het zwembad liggen, je hebt hier van die irritante asso"s die smorgens vroeg ergens een handdoek neerleggen en 3 uur later een keer aan het zwembad gaan liggen, zodat wij, die meteen aan het zwembad willen liggen geen plaats hebben, alleen de bedjes zonder matras zijn dan nog over...
Om 12.00 bij de spa tegenover ons hotel een gezichtsbehandeling laten doen, daarna een maskertje, en onder het maskertje een voet massage.... Wat vervelend zeg, vakantie!!! Haha
Om 13.30 gingen we met het busje mee naar het privestrand, (het was 25 min lopen volgens het hotel) daar wat geluncht, en daarna weer op het bedje daar verder liggen... Haha
De zee is zo helder als het zwembad, zo mooi!! en het strand was redelijk wit....
Tot 500 meter kon je de zee inlopen, zo ondiep was het, dus daar stonden ze ook veelal te vissen, met een rieten mutsje op...
Zo mooi, zo natuurlijk, zo cultureel!!!
Om 16.00 hadden we het wel gehad met liggen en besloten we terug te lopen of een taxi te nemen, maar 15 minuten later waren we er al...
Dat was ons actief momentje voor vandaag!
Nog even terug aan het zwembad liggen, douche, optutten en weer eten....
We gaan naar hetzelfde restaurant (hutje) dan gister, want het was wel erg lekker, vandaag is het nog lekkerder dan gisteren en dus gaan we er morgen hoogstwaarschijnlijk weer heen!
Een taxi geregeld voor morgen, dan gaan we naar Uluwatu, de zonsondergang kijken, en een Balinese dans, (Kecak)
Ondanks de hele dag onder een parasolletje, goed insmeren, allebei toch flink verkleurd!
Doeiiii, Groetjes van ons!

• 20 November 2014 - 07:55

Karin:

Nou jullie hebben het heerlijk volgens mij.
    Geniet nog maar lekker en ga door met de reisverslagen, geweldig om te lezen.