dag 3 - Reisverslag uit Jimbarancarik, Indonesië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Jimbarancarik, Indonesië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

dag 3

13 November 2014 | Indonesië, Jimbarancarik

Do 13 november 2014
We worden wakker na een kort nachtje, we moeten tenslotte toch een beetje in het ritme komen.
Na een goed en lekker ontbijt in het hotel ploffen we neer bij het zwembad, warm!!!!!!!!
De zon schijnt volop al is er wel wat bewolking, maar niet boven ons, jammer, want het is veel te warm.
Ik blijf dan ook lekker onder een parasolletje. (En savonds nog verbrand zijn ondanks de factor 30)
We gaan een stukje lopen, richting strand, die we uiteindelijk niet kunnen vinden, en op Seminyak square (een soort time square alleen dan heeeeeeel anders! Haha) even wat eten, we lopen weer terug naar het hotel en gaan weer lekker liggen aan het zwembad, Wesley gaat nog even een half uurtje sporten, en ik doe een poging tot.... Haha en eind van de middag nadat we hebben gedoucht poging 2 om naar het strand te gaan, (nu weten we hoe we moeten lopen) en nog geen 10 minuten later staan we op het strand, we lopen over het strand naar Kuta waar we een uur later aan komen.
Met ondertussen de zonsondergang in zee ❤️
We eten op het dak van het winkelcentrum, en ineens is het donker, de zon is weg, maar nog steeds is het bloedheet!
We lopen het winkelcentrum uit, met de trap, en eromheen van die bakken met water, loopt er een Chinees voor ons, loopt die ipv op een trede in zon bak met water... En niet 1 keer..... Maar gewoon 2 keer!!! Hahahahahaha
Hij was alleen en liep snel door, maar ik lag van binnen helemaal dubbel!
Sop stap sop stap....
Dan met de taxi terug, in de file en een halfuur later zijn we weer in het hotel. (En dat voor € 3,3)
Er is nog heel veel te doen op straat, maar na een potje kaarten gaan wij toch echt slapen...

• 14 November 2014 - 10:01

Karin:

Hallo,

Het is weer genieten van jullie reisverslagen, leuk hoor.
    Geniet nog maar lekker.

• 14 November 2014 - 10:17

Joyce:

Leuk om weer te lezen! Geniet van Bali ♥
    Denk aan mij bij het Indisch eten haha ;)