Dag 11 - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Eef

22 April 2014 | Indonesië, Legian

Dag 11 22-4-2014

Vandaag een dagje relaxen aan het zwembad en vooral weinig doen!
In het zwembad komt er iemand aan ons vragen of we mee willen gaan doen met aqua gym...over een half uurtje, we maken een praatje met hem, en ja hoor, we gaan mee doen... Zelfs Wesley doet mee, we waren ook maar met z'n 4e ook nog een ander stel, en wat heeft hij er zelf zin in, hij gaat helemaal los! Hihi
Smiddags gaan we met de taxi naar kuta voor een lunch en massage.
En wat voor massage, die van eergisteren was lekker ontspannend, maar deze jongen maakt elke spier helemaal los... Au au au..
Het zal wel ergens goed voor zijn denk ik maar....
Savonds heb ik al een aantal blauwe plekken er aan over gehouden... Dussss, bedankt he!
We lopen nog wat rond in kuta, maar worden al snel gek van alle drukte hier en dus pakken we weer en taxi naar het hotel.
Nog even zwemmen en relaxen en raken aan de praat met 2 homo's uit het hotel uit Australië.
Ze hebben nog een tip waar we moeten eten, en idd, oei, dit is Goeeeehoeeeed! Beste keer gegeten tot nu toe! Een soort tapas, voor/hoofd en zelfs nagerechtjes gegeten. Ook hebben we de menu kaart meegenomen zodat we thuis de recepten op kunnen zoeken. (Met toestemming)
Nog een potje biljarten in het hotel en wat slap ouwehoeren met de obers en dan optijd naar bed, want morgen gaat om half 6 onze wekker voor onze vlucht naar yogjakarta!

• 23 April 2014 - 08:10

Karin:

Hallo daar,

Geweldig weer hoor jullie verhalen, Eef je kan zo een column beginnen in een tijdschrift, geweldig. Veel plezier op jullie nieuwe bestemming.

Groetjes xx

• 23 April 2014 - 16:48

Els:

het was weer geweldig leuk om te lezen Evelien/Wesley, ik heb er van genoten.
    Wacht vol spanning op de volgende, XXXXX mama