Dag 6 - Reisverslag uit Everglades City, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Everglades City, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

Dag 6

18 November 2013 | Verenigde Staten, Everglades City

Maandag 18 november
Vandaag gaan we naar de everglades. Al voor de wekker zijn we wakker, 6.45
We hebben ontbijt in het hotel, lekker basic, Amerikaans, bagels, donuts, oatmeal, toast en corn flakes.
Oke, de wilde krokodillen.. Spannend.
Onderweg zien we ook nog waarschuwingsborden voor wilde panters.... Dussssss
Eerst maar eens naar het visitor center, ze vertellen ons dat je hier zo mooi kan wandelen... (Ja dat zal best...!!)
Maar 1,5 uur verder rijden kun je ook met een tram mee, dat lijkt ons een beter idee, maar eerst naar een krokodillen boerderij.
We zien er al vrij snel een liggen, groot en met z'n bek open, maar die is nep... Die ligt veel te stil! Haha
Ownee toch niet!! Hij is echt!! Whaaaaaa spannend!
Hij ziet er echt heel eng uit met z'n bek open en in de aanval modus.
In een ander hok liggen er ongeveer 250, Wow... Dit is echt gaaf!
Bij de krokodillenshow mogen wij ook nog een kleintje vast houden van ongeveer 1,5 jaar, Hihi dat voelt gek, gelukkig zat z'n bek wel dichtgetaped.
Daarna gaan we met de Airboat mee, moet je maar ff Google hoe dat er uit ziet! Hihi super vet! Tussen we wilde krokodillen. Dit viel wel mee hoe eng dat was, had erger verwacht, maar wat een herrie!
Ook gaan we nog kijken bij het voeren van de alligators en krokodillen, 250 beesten en ongeveer 20 stukken vlees, kun je nagaan hoe dat er uit zag... Haha
Daarna rijden we door naar het bovenste gedeelte van de everglades, om 15.30 zijn we er, en om 16.00 gaat er nog een treintje, we wilden dat eigenlijk morgen gaan doen, maar nu kan het ook, van 16.00-18.00 rijden we rond in zon treintje, ongeveer 7 krokodillen gezien en heel veel vogels en een prachtige zonsondergang.
Nu richting wat eten, en uiteindelijk belanden we in een shoppingmall en eten daar een pizza!
Nog ff shoppen en dan naar ons hotel