Dag 9 - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg

20 April 2014 | Indonesië, Legian

Dag 9 20-4-2014

Vandaag een dagje zwembad in ons nieuwe hotel het is stralend weer en behoorlijk heet!
Tussen de middag vermijden we even de zon en de hitte en zoeken we een Spa op, allebei een overheerlijke massage gehad van een uur... Genieten!!
Daarna vroeg ze of ze mijn oor mocht schoonmaken... Tenminste dat is wat ik dacht ik uit haar gebrekkig Engels kon uithalen...
Uuh, ja doe maar!
Ik moest op m'n zij gaan liggen, en ik voelde wat in m'n oor, ook hoorde ik een lucifer aangestoken worden en ik zag vuur... WTF gebeurd hier! Ik hoorde alleen maar geruis en zag vuurlichtflitsen.
Echt ontspannend was het dus totaal niet... Aaah!!!
Maar na ong 3 minuten was m'n ene oor klaar, en idd ze had mijn oor schoongemaakt met de zogeheten ear candle, als je Googled krijg je genoeg filmpjes en foto's te zien.
Het 1e wat ik zie als ik google, is dat het slecht is voor je oor, en dat het eigenlijk helemaal geen zin heeft...
Uuh... Ow, voor ons lijkt het net alsof je oren zijn uitgespoten! Hihi
Ach, weer een ervaring rijker ;)
Daarna onze was opgehaald, Oe, dit ruikt een stuk beter als de Robijn van thuis! Heerlijk! Dit was goed!!!!
Nog lekker zwemmen, en Savonds een stukje het dorpje ingelopen en wat gegeten, Wes groene curry, ik rode curry.
Mmm lekker al dat Indonesische eten :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Legian

Vakantie Maleisië en Indonesië

Vakantie Maleisië en Indonesië

Recente Reisverslagen:

25 November 2014

dag 15

25 November 2014

dag 14

25 November 2014

dag 12

24 November 2014

dag 13

22 November 2014

dag 11

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 10357

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 03 Mei 2014

Vakantie Maleisië en Indonesië

13 November 2013 - 24 November 2013

Florida

26 Januari 2013 - 15 Februari 2013

Thailand

10 Mei 2012 - 29 Mei 2012

Rondreis Amerika mei 2012

02 December 2011 - 09 December 2011

NYC

Landen bezocht: