Dag 3 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Eef

14 April 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dag 3 14-4-2014
Vannacht slecht geslapen dankzij een papa die me wakker belde!
Daarna 2,5 uur wakker gelegen
En toen de wekker ging kon ik m'n bed maar slecht uit!
Maar het moest, want anders ging het vliegtuig zonder ons!
Met de hoteltaxi naar het vliegveld, wij zoeken naar het loket van air asia. Nergens te vinden, wij vragen, wat denk je? Verkeerd vliegveld!!!!!! Neeeheeeeee!
Gelukkig waren we redelijk optijd en snel een taxi nemen.
Bij de taxi's aangekomen weer naar binnen gestuurd om eerst een kaartje te kopen, zucht... Stress!
Na ong 25 min rijden bij het andere vliegveld aangekomen, een stuk minder luxe... Hihi
Wat een vervallen zooi! Eindhoven airport en dan 30 jaar geleden, zoiets denk ik ongeveer! Haha
Maar na het (dat dan weer wel anno 2014) zelf inchecken en labelen van onze koffers in de vertrekhal nog een uurtje wachten, en toen naar ons vliegtuig buiten gelopen, zonder al te veel beveiliging en bordjes. Hihi
Gewoon rechtdoor en je komt vanzelf bij een vliegtuig, gelukkig was het die van ons! ;)
Onze koffers zagen we zo ingeladen worden, altijd leuk! Hihi
In het vliegtuig was het rustig, 3/4 vol, van de vlucht heb ik zelf niets meegekregen, ik heb m'n slaap weer ingehaald, na het opstijgen sliep ik binnen 5 minuten en werd wakker toen de landing werd ingezet.
Zo ik ben weer opgeladen! :)
Klaar voor BAAAAALIIIIII :)

Op Bali eerst door de douane, na bijna een uur wachten eindelijk aan de beurt, heb je een visum? Uuh, nee????
Heb ik nodig, ga halen! (Ze zijn niet allemaal even vrolijk)
Uh oke... Waar? Nog even snel vragen of we niet weer in de rij moesten staan, gelukkig niet...
Visum gekocht, door de douane, shit waar zijn onze koffers nu?
Zoeken zoeken zoeken en na 15 minuten gevonden, ze waren al van de band afgehaald.
Eindelijk, snel een taxi geregeld, en opweg naar ons hotel.
Na 1,5 uur aangekomen, het was druk op de weg, maar eenmaal in ons hotel de stress vergeten!
Wauw! Wat een uitzicht, we werden onthaald met muziek,
Kregen een koud doekje, wat drinken, en een bloemetje in ons haar, ja ook Wesley!
Heerlijk wat een verwennerij, hier doen we het voor!
We krijgen eerst een rondleiding door ons hotel, maar ik ben de weg alweer kwijt, het is ontzettend groot, in onze kamer zwemkleren aan en nog even in de zon aan het zwembad!
Toen het donker was maar gaan douche en eten :-)
Het eten en drinken is ontzettend duur hier in ons hotel,
Je betaald zo 60€ voor alleen een hoofdgerecht en een glas drinken.
Europese prijzen! ;)
Nog potje kaarten op de kamer en slapen!