Dag 3 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

Dag 3

11 Mei 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Dag 3 12-5 zaterdag

Voor de 3e keer op rij standaard 6.00 wakker, gelukkig nog elke keer in slaap gevallen...
Auto opgehaald op het vliegtuig, bye bye las Vegas.
Volkswagen passat
Maar.... Nog eerst even naar de wallmart voor de lonely planet en een Tom Tom. Helaas, beide hebben ze niet en we nemen alleen wat boodschapjes mee.
Een knijptube met jam, heel handig!
Broodjes, Chips, drinken en 35!! Flesjes water.
We vragen nog even verder en nu weet iemand een goede boekenwinkel! En ja hoor... Ze hebben hem, en daarnaast zit de "best buy" en daar hebben ze ook nog een tom Tom.
Op naar zion! :)

We rijden er heen en kopen een entreekaart voor alle parken. 80$
Het is super mooi groot en gaaf!!!
en als we uit het park rijden wat niet de bedoeling was zien we pas dat we verkeerd zijn gereden. Om helemaal terug te rijden halen we niet meer 3kwartier heen en 3kwartier terug.
We hadden de shuttlebus moeten pakken want we mogen er niet zelf heen rijden.
We besluiten nu door te rijden naar bryce om daar ergens te gaan slapen en morgenavond weer terug te rijden naar zion om daar te gaan slapen en dan maandag het park zion te gaan doen.
Savonds in een echt Amerikaans motel geslapen in panguitch, en daar bij een echt Amerikaans steakshouse gegeten
Waar nog een opa-cowboy kwam optreden.
Savonds weer optijd naar bed...