Dag 7 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

Dag 7

19 November 2013 | Verenigde Staten, Miami

Dinsdag 19 november

Vannacht geslapen in west miami.
Vandaag eerst relaxen aan het zwembad, het is niet super mooi zonnig weer, aardig bewolkt, maar warm genoeg om aan het zwembad te liggen.
Om 12.00 moeten we uitchecken dus om 11.30 naar de kamer maar op dat moment komt er net een stukje "blauw" aan.
Snel de koffers gepakt en terug naar het zwembad!
Het klaart helemaal op en het is super zonnig! Heerlijk!!!!
En dat terwijl het om 12.30 het zou gaan regenen.
Om 14.30 rijden we weer verder want we moeten een aardig stuk "up north" rijden richting cape canaveral.
Maar we laten het zonnige weer achter bij het zwembad want na een halfuur rijden hebben we een bui waar je U tegen zegt.
Wat een slechte wegen je ziet niets!!! Maar dan ook echt niets....... Spannende minuten.....
De zon krijgen we niet meer te zien, na een bakje koffie en een donut onderweg rijden we verder en komen om 18.30 aan bij ons hotel.
Pfff... Dat duurde nog best lang, even wat anders, en we duiken eerst het zwembad in... Rlx!!
Wat is vakantie toch fijn! ❤️
Daarna even een hamburger gegeten bij Wendy's. En dan is het alweer bedtijd voor ons!