Dag 4 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

Dag 4

16 November 2013 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Zaterdag 16 november

Vandaag komt Sinterklaas in het land, maar daar is hier weinig van te merken! Haha
Vanmorgen hoopte we even aan het strand te kunnen zonnen, helaas...
We halen bij de wallmart (supermarkt) wat boodschappen, tjee, wat is die toch niet te snappen groot!
Ons ontbijt eten we op in de auto, mmm lekker, weer wat anders als bacon en eggs...
Een vers afgebakken broodje met ham en ju d orange.
Dan rijden we door naar de keys, ongeveer 4 uur rijden voordat we op key west zijn, het zuidelijkste puntje van de VS.
Ondertussen stoppen we nog bij Robbie's.
Hier kun je vissen voeren van ongeveer 1 meter lang.
We kopen een emmertje voer...
KUT! Gadver, dooie vissen............
Dusssssss
Wes ik hoef niet hoor... Haha
Er lopen ook allemaal grote pelikanen rond, die zijn echt heel grappig om te zien.
De vissen eten zo uit je handen als je de dooie vis boven het water houd, maar Wes gooit ze zo wel in het water.
Ik heb me angst overwonnen en heb ook 1 vis in het water gegooid.
Handen wassen kun je hier niet maar gelukkig hebben we onze ontsmettingsmiddel bij! Haha
Om 16.00 komen we aan bij key west. Auto geparkeerd en bij DE zuidelijkste boei staat een rij... Nou, we maken zo wel een foto.
Om 17.15 staan we op het uitkijkpunt om voor de volgens de boeken het mooiste punt de zon onder zien gaan.
Het is idd super mooi, maar helaas is het onderste gedeelte bewolkt en hebben we niet het allermooiste uitzicht! Maar mooi was het zeker.
Dan begint het feest pas echt op de boulevard en overal staan souvenirs kraampjes, acrobaten en vuur gooiers... Of weet ik hoe je die noemt!
Er zijn veel muziekanten op straat en overal lopen hippies en nog meer zatte mensen.
Wij eten in de haven wat garnalen en friet en rijden dan naar ons hotel. Een uur verderop... Weltrusten!