Dag 2 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg

14 November 2013 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

14 november 2013
Vanmorgen al vroeg wakker, 7.00
We gaan een rondje lopen om ergens te gaan ontbijten.
Het waait nog steeds erg hard We lopen naar las olas, een winkelcentrum, 30 min lopen, en we eten daar wat bij een bakkerij.
We hadden een echt Amerikaans groot broodje, halverwege zaten we al vol.
Niets geks, ciabatta, sla tomaat kip pesto... Heerlijk.
Toen ik (Evelien) hem op had voelde ik m'n lip tintelen, oeiiii walnoten??
Het valt mee en we lopen terug,
Ik voel me steeds misselijker onpasselijker...
Krijg jeuk, nog meer jeuk, en nog heel veel meer...
Op m'n hoofd, m'n gezicht, armen rug... Aaah overal
Ik moet ineens poepen, en haal het hotel niet, ik duik een ander hotel in, en eenmaal daar op de wc lijkt het alsof ik moet poepen en kotsen tegelijk.... Kut nog meer jeuk...Owww ik voel me beroerd!!
Ik kan ook niet meer naar de wc...
Ineens zie ik overal bultjes en weet van voor niet meer dat ik achter leef...
1 ding weet ik wel, ik ben in paniek en wil naar Wesley.....
Eenmaal bij Wes raak ik alleen nog maar meer in de stress.... Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet... Die jeuk overheerst alles... Jullie hadden me zien lopen.... Ow ow ow...
Wesley gaat in de lobby googlen, ik wil een koude douche, de lift duurt een eeuwigheid voordat hij er is, en bij de kamer krijg ik de deur niet open, de poetsvrouw wil me niet helpen, en ik val op de grond van boosheid elende en paniek...
Maar weer naar beneden, naar Wesley, kan hem niet vinden... Kut!
In de lift vroeg een man aan me of het wel ging.. Uuh nee!
Hij kwam terug naar me toe om te vertellen dat het misschien zandvlooien waren?
Na een koude douche en proberen niet te krabben gaat het redelijk, op het moment dat we willen gaan krijg ik weer erg jeuk, hup nog een keer onder de koude douche.
Echt mensen jullie moesten eens weten hoe ik me voelde... 1 brok medelijden met mezelf... Haha

In de apotheek zeiden ze meteen een allergische reactie, een stel kwam ons helpen, zei had ook een allergische reactie van de zon, de uitslag leek hetzelfde als bij mij, maar ik had nog geen zon gezien... Een vrouw kwam ons ook helpen met wat ik het beste kon kopen. Ze kwam uit california , en zei om te koelen nog een beetje aloë vera, en een of andere zeep.
Wat zijn Amerikaanse mensen toch behulpzaam! :)
In de winkel met airco ging het redelijk met me, terug in de auto meteen een pil ingenomen en wat op gesmeerd, en ik voel me al vrij snel stukken beter.
De jeuk verdwijnt en als we bij een shoppingmall zijn smeer ik me op de wc volledig in met aloe vera.
Ik voel me als herboren en we gaan lekker shoppen, hierna gaan we nog naar de sawgrass Mill outlet mal.
We eten Savonds wat bij de KFC en gaan daarna naar ons hotel,
Langs de weg zien we een buitenbioscoop, je weet wel, waar je in je auto naar een scherm moet kijken! Hoe gaaf (&amerikaans) is dit!! Haha

wat een verschrikkelijk begin van de dag...maar uiteindelijk een leuke dag gehad. :)
Om 21.00 naar bed, wij zijn moe...
Het weer is warm, maar niet zonnig... Jammer! De mensen hier vinden het koud! Haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Florida

1,5 week rondreis Florida

fort Lauderdale
miami
key west
everglades
cape canaveral
Orlando

Recente Reisverslagen:

23 November 2013

Dag 11 weer naar huis

22 November 2013

Dag 10

21 November 2013

Dag 9

20 November 2013

Dag 8

19 November 2013

Dag 7

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 10328

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 03 Mei 2014

Vakantie Maleisië en Indonesië

13 November 2013 - 24 November 2013

Florida

26 Januari 2013 - 15 Februari 2013

Thailand

10 Mei 2012 - 29 Mei 2012

Rondreis Amerika mei 2012

02 December 2011 - 09 December 2011

NYC

Landen bezocht: