Dag 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Evelienenwesley - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Eef

02 December 2011 | Verenigde Staten, New York

Vrijdag 10.07 de interliner in Alphen gepakt naar Schiphol,
Ingecheckt, Goeie vlucht gehad,
En eenmaal aangekomen op het vliegveld jfk moesten we 1,5 uur wachten om de douane door te komen, bij de douane vingerafdrukken laten maken en vragen beantwoord, waarom bezoek je nyc wat voor werk doe je in nl?
Haha

Eenmaal door de douane waren alle koffers al van de band gehaald, logisch omdat we al 2uur geland waren... 17.30 Amerikaanse tijd.
Buiten een taxi gepakt naar het hotel, met een Arabier als taxichauffeur die erg lang moest denken waar ons hotel was.
Het was erg druk op de weg, (spits) en na 45 minuten waren we bij ons hotel ($50 €37)
Ingecheckt, mooi hotel maar wat een kleine kamer! De koffers kunnen niet open staan want dan hebben we geen loopruimte meer. Haha
Ons hotel zit midden in China town langs een metrostation, dus vanuit ons hotel horen en voelen we de metro.
We gingen nog even naar buiten, hapje gegeten bij de Mac Donalds, maar we zagen ook al de subway, Starbucks, burger king en dat alles op nog geen 2minuten lopen! Veel kleine winkeltjes met een hoop troep!
Parfum mutsen sjaal truien en koffers... Echte Chinezen dus!
Terug naar het hotel douche en snel slapen... 21.00 maar in Nederland was het dus al 03.00 had m'n bedje dus wel nodig!